aska

Har spelat the sims ända sedan jag kom hem där vid 3, satt i solen ett tag också men jag belv snöblind. Jag gjorde en familj-  Depp, som bestod av mig och Johnny. Vi var skitlyckliga och allt sånt men en eftermiddag då han skulle laga middag så tog spisen eld och vi brann inne. Allt gick skitsnabbt. Nu har jag inte så stor lus att spela längre. Jag försökte dämpa sorgen med att göra en Johnny2och Jonna2 men då visade det sig att dom hade för lite pengar för att flytta in i mitt sjuktlyxiga hus. roligt. Nu ligger bara jag och Johnny där, i våra unor och är aska. som sagt,  jag har ingen lust att spela mer.
Har ätit upp ett helt paket fishermans friend apple&cinnamon. och alla som är pålästa vet ju vad det betyder. Ska se en film nu klockan 9, men tror jag ska ut och springa först. tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Elin

Lite du hade planerat det där, lider du av ätstörningar Jonna?

2007-06-25 @ 08:00:30
URL: http://kissandtell.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0