And all I ever learned from love

was how to shoot at someone who outdrew you

Är riktigt arg. Mamma lyckades glömma att köpa mat till mig. Hon, pappa och Jorun fick varsin tacotallrik medans jag fick deras rester. Blev så arg på henne att jag sa att jag skulle fara och knarka ikväll och aldrig komma tillbaka.Var tvungen att säga att tårtan som hon bakat var äcklig också. Men jag tror hon genomskådade det eftersom jag åt upp hela biten, som var rätt så stor. Jag hatar att behöva vara sur. Nu är det inte roligt längre. Men jag kan som inte bara sluta sådär, det ser ju dumt ut.
Var i alla fall på Joruns skolanslutning i landskyrkan! skitfint och lika stämningsfullt som vanligt. Det blir inte riktig sommar före Brännans avslutning. Sedan gick jag och Elinda till ica och kastade glass på varandra, gamlingarna trodde vi var galna, men det var sweet.
Ska till stan nu och köpa saker, allt känns så fint då.


image12
Skolavsluntning 2005
Susan, Gabrielle, Edie, Bree, Lynette
Jag tycker det var lite smålikt. KYss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0