987

Jag tror vi funkar likadant
förutom att du är falsk och jag är äckligt blåögd


 

Snygg jobbardag. Larverna i träden har börjat växa sig fluffiga och vita. På fredag är det midsommar och jag kommer vara slutkörd och gått in i väggen så många gånger att jag har 28 bulor i pannan. Men thats life. Gick som i en dimma av dagdrömmar idag, ganska konstiga också. Jag funderade bland annat på varför man bara blir mindre och mindre ju äldre man blir, man sjunker liksom ihop. Och om man nu skulle kunna leva förevigt så skulle man ju bli pytteliten och se ut som ett (vitt/rosa)russin tillslut. Roligt att leva förevigt och se ut så. Men jag vet inte, det kanske skulle vara fint. Ungefär så tänkte jag hela dagen.
Just nu är jag rätt så rastlös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0