Trästocksfestivalen

image54
TORSDAGEN spenderade jag i östanbeck med mina kära kusiner, sen träffade jag jens en snabbis. Efter det tog jag världens skönaste promenad till sara med min supersöta mp3. den är så jävla gullig.

FREDAGEN var hur skoj som helts! fast jag var nykter och nästa sjuk så var det bättre än vanligt!! sprang runt som en galning och hittade så himla fina kompisar. Fick autografer på magen och skrev några jagmed ! LOVE!! sen dansade jag och petra som galningar och jag var bara allmänt happy. Efter allt det där så sov jag hos jeens och det var ganska härligt! den enda jag kan klaga på är att jag fick veta en ganska vidrig sak! orkar inte skriva allt nu men nyckelorden är nyårsafton och jävla idiot.

LÖRDAGEN var ganska skoj! men det gick riktigt trögt för mig med vinet! frös ganska mycket! då jag var påväg hem fick jag ett RIKTIGT oväntat sms! haha men det var skitgulligt!!

Angående pdol så blir det nog bara lördagen för mig! det tror jag räcker med tanke på förra året
ska byta kläder nu, och ta två alvedon. tack och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0