sunny day

image52

Sitter inne för tillfället. Slutade tidigt, var riktigt snabb på att städa så jag kom hem där vid 14. Har suttit ute och glassat i solen ett tag men jag blev så himla irriterad på alla flugor/insekter som hoppade upp på mina ben och bets eller bara kittlades. Man vet ju inte det i förväg, om dom bara kittlas eller sedan hugger till. Sen så har jag fått för mig att det inte ger något att sola efter 1, vilket är ganska fel tänkt av mig, men jag kommer sominte ifrån det. Fixade gratis sms idag, så jag ska terrorisera min omgivning i 30 dagar, jag minns förra gången. Mina fingrar blödde och forre&elinda ville döda mig. Ska äta glass med Sara idag ganska mysigt! jag kanske får lite pommes också om jag är snäll.
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0