stigs

Igår var en fin dag! Var på stan och hittade tre skitsnygga tröjor till Jens, han var fräsch. Sen for vi till farmor och proppade i oss mat, godis, glass och pratade en massa minnen, det var sweet. Min jävla skitmobil dog som vanligt och jag orkade inte enns bry mig. Det slutar liksom ta ont efter ett tag, man blir härdad. Hade egentligen tänkt städa i mitt rum som såg ut som ett krigsfält men det slutade med att jag låg och läste mina gamla dagböcker, hann bara med den från 04 men det var skitroligt! Jag var sjukt söt.

Nu ska jag fara till stigs och fira 1½ års dagen med Denise! Sen ska jagtill malin och se film :) jag saknar inte enns solen just nu. KYSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0