stadsfesten LÖRDAG

Följde med Elin till akuten, hennes tå var öm och vi fixade det med ett plåster. Sedan åt vi resterna från igår och sminkade oss för kvällen. Malin, Marcus och Robin dök upp efter ett tag, det mesta gick trögt och vi drog in till stan ganska så tidigt. Halsade allt jag klarade av och lämnade resten bakom en lyktstolpe. Väl inne tappade jag bort alla men det funkade som endå, jag hittade alltid nån jag kände, det är väl en av fördelarna med skellefteås storlek. Köpte en vänskapsnallepuh halsband till mig och carl, just nu förstår jag inte varför... haha. Såg Sahara hotnights på avstånd och Melody club på pelles axlar, det var jävligt skoj faktiskt!!!!! riktigt sköna låtar. kramades med Jens till electric låten och tröstade en ledsen elin, sedan köade vi ett bra tag för att jag skulle få den där tatueringensom jag tjatat om hela kvällen, fick den gratis! blev skitlycklig. Sedan var det efterfest men jag gick och la mig rätt så snabbt, hade fått en finne på kinden och kände mig allmänt risig! men fyfan så skoj det var. YEEEEY


image51


Idag har jag käkat frulle med forre, sovit och ätit hos farmor och nu snart ska jag se face off eller miss secret agent och ladda min nyfunna mobil. tack och hej. längtar redan till nästa år. LOOOOOOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0