PDOL

FREDAG - - -
Malin och jag var riktigt spontana och tog bussen direkt efter candys stängning. Träffade några skithärliga tjejer på bussen och satt och babblade hela resan. Sedan gick vi och fixade dricka sprang runt på stadscampingen och hade inte så himla kul egentligen.
LÖRDAG - - -
Stannade över natten hos en snäll tjej som hette camilla. Vi trängdes i sängen men det funkade faktiskt! Där vid 12 vaknade alla till och vi begav oss mot coop för att handla frulle yoghurtochbananerjuice. Det var riktitg sweet. Sen drog vi iväg till området för att kolla i stånden och fylla magarna igen. Det blev subway, mest för att jag aldrig ätit där och för att jag inte ville pressa i mig någon fettdrypande med tanke på vad jag stoppat i mig dagen före. Really good. Förfestade med frånvarande alkohol och skitfint sällskap, drog iväg till campingen, fixade drickan och hade riktigt roligt!!! Allsången toppade min lista, Nils var underbar och jag var så härligt lagom full!! När klockan började närma sig 11 eller nått så gick vi mot centrum. Jag charmade till mig ett armband och sprang runt på området all alone och sjukt lycklig! SKummade i skummet och trängde mig fram till en ganska trång plats rätt långt fram då millencilon skulle spela! Där träffade jag en fin kille som hette Peter, han hjälpte mig ut just innan jag blev söndertrampad av alla biffar. Vi gick runt och småpratade, satte oss i ett öltält, åkte karusell och hade allmänt trevligt. Vid 3 eller när det nu var så fick jag och denne hämtning och sussade sött hos cammi.
Jävligt rolig helg!! 10poäng

Min gratis lista, allt jag fått gratis alltså:
vin av numera hatade Jocke äckelsärbarnet 55.- han kommer inte få ett jävla öre av mig ska jag säga
cider av en skitsnäll och trevlig Peter 60.-
ros med glitter av Peter 60.-
karusell avPETER30.-
inträde lördag av en sweet vakt 380.-
boende i centralt liggande lägenhet hos Cammillllaaa
wook av en snäll anna 50.-
inträde campingen 2dagar av en ganska blåst men sweet tant 80.-
halsband av en turk som sålde glitter 30.-


Jag känner att det vart värt det. Nu har jag tjänat in min missade håkke konsert förra året!
Tack för det
ska jag se om det kankse har lagats lite mat till min kurriga mage, ikväll ska jag vara med denise adam och jens, jag hoppas vi ska äta glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0