jag hatar dethär

man kan inte vara glad en sekund utan att man ska må så jävla dåligt efteråt
som en äcklig jävla bakfylla.
Lyssnar på gt och spränger högtalarna 
så jag inte ska kunna höra vad jag tänker
det är tuffa tider
för endel
har ätit för mycket bröd, pappa hade köpt världens godaste bröd, alldeles färskt och mjukt. Det är sånt bröd som man egentligen inte behöver ha smör och sånt på, utan det går att bara äta det. Så gott är det. Men jag har ätit för mycket och nu känns det som att jag har blindtarmsinfalmation. Sen åt jag vindruvor också, och det funkar inte heller, iaf inte om jag äter upp alla vilket jag gjorde nyss.
Men det är inte därför jag är ledsen.
Jag bestämde mig för att städa, har blivit ganska bra på det. Men det gick till överdrift och jag började städa i alla skåpen och allt sånt. Då kände jag bara att det var så jävla meningslöst. Vårat hus kommer aldrig vara rent, inte på riktigt i alla fall. Fick panikångest och var tvungen att lägga mig i sängen ett tag( fortfarande med gyllene tider på högsta volym) och jag tänkte för mig själv att om pappa skulle sänka volymen så skulle jag slå ihjäl honom och det gjorde han, men han smet undan och lever fortfarande.
jaja. ska städa på ytan i fortsättningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0