HEJ

HEJ

Sitter och lyssnar på kent låtar, dom passar perfekt till vädret. Har börjat packa nu men jag måste vänta ett bra tag med att lägga ner allt för 99 procent av kläderna är i tvättmaskinen. Sen ska jens komma, men jag tippar på att det blir kring 4. Funderar på att springa en liten joggingtur, sen fixa de tvättade kläderna och se morden i midsummer. Det lät ganska mysigt i mina öron.
 
Jag flyttade hemifrån i söndags förresten. Det blev så tryckt stäming att jag pressades ut genom dörren. Jag fattar inte hur mamma kan tänka som hon gör, det är så jävla ologiskt att man blir snurrig i huvudet. I alla fall så var mitt första offer Denise, sov och åt där. Sen for jag iväg till stan för att följa forre och elinda då dom bokade den där resan till turkiet......... Jag och Malin kom på att vi skulle fara tíll stockholm och shoppa för att inte mitt hjärta skulle krossas helt och hållet. Kvällen spenderade jag med Jens emil och andrea. Vi klippte emils hår. Det var roligt då man väl kom in i det. Det gick inte att sluta! så tillslut blev det enda rätta att snagga av honom allt håret. Efter några timmar sussade vi sött och myste. Jens sa tre fina ord. Det har aldrig pirrat så mycket i min mage av lycka som då.

Den här dagen har gått snabbt. Steg upp vid 10 och for iväg mot stan för att fixa alla grejer inför morgondagens resa. Det hela gíck som på räls, var hemma efter kanske en timme. Det var då allt började. Hade liksom tagit förgivet att boendet redan var klart, bara ett samtal bort. Men varenda vandrarhem var uppbokat! Det blev en stormvind av 08 nummer och alla var så dryga och äckliga och stressade att jag blev helt deprimerad, sen så blev jag skitstressad i magen. Sådär man får ibland så att man inte kan slappna av och så hjärtat bankar 400 slag i minuten. Tillslut hittade jag i alla fall ett ganska mysigt ställe på en grön ö inte allt för långt från centrum. Det funkar. Ska se little britain med pappa nu, sen allsång och sen midsummer. 
Efter det kommer jag somna av utmattning, kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0