coolpix p3

Låter fortfarande som en pubertetsprutande kille. Jag skäms varje gång jag öppnar munnen.
Idag har jag sovit och myst med Jens, ätit hawaii med pappa i solskenet och nu hade jag tänkt se en film med marilyn monroe, sen nån töntig kommedi. Gårdagen blev inte alls som jag hade tänkt mig, Malin blev på tok för full och var tvungen att fara hem i en taxi kring 23. Sen har jag som inte så mycket mer att säga. Höjdpunkten var nog att sitta inlåst i saras kök och käka mackor med jessica, sen att träffa olle också- den lilla solstrålen. Men som sagt, det dög helt enkelt, inte mer. Ville egentligen träffa hanna och tuva ikväll, det skulle vara jättemysigt att fara dit och bada, men nu har dom några cpskadade småländska gäster där.
ska äta något med socker i nu.
kanske rent utav ett gals oboy, jag gillar effekten
kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0