cfd

17.00
Hej igen
funderar på att kankse spela the sims? är jätteuttråkad verkligen jättemycket. Kaffet har börjat speeda mig och sockret i galssen och fettet i pommesen (som karro var vänlig att bjuda på). Ska kankse fara ut och springa eller nått, så att jag inte känner mig som en lat bajskorv. Har egentligen inget att komma med just nu, sitter och skriver för att fördriva tid. Det kommer inte vara roligt att läsa och det är inte ett dugg roligt att skriva, så egentligen är det rätt så meninslöst.
Igår grät jag förresten. pappa levde rövare och ville stänga av datorn just då jag fixade världens viktigaste sak. Men i alla fall så bråkade vi tills jag märkte att det sved jättemycket bakom ögonen och det började spruta tårar. Låg och tyckte synd om mig själv ganska länge. Det är ganska skönt ibland. Och egentligen har jag en ganska stor anledning att tycka synd om mig själv.
Jamenar att få veta att den personen man tyckt om mest av alla i världen i kanske ett och ett halvt år gått bakom ryggen på en totalt och legat med halva fjortiseliten i skellefteå medans man själv gått och försvarat honom och dessutom att alla jävla människor vetat om det. Inte för att jag bryr mig om vad alla apbergettöntfjortisar tycker om mig men ändå, det är sjukt irriterande. Man känner sig allt annat än glad kan jag berätta. Jag känner mig så blåst, blåögd, och dum i hela jävla skallen. Även om han betyder lika mycket för mig som en död makrill i nuläget så tar det jävligt ont. Jag kommer alltid ha kvar det där. Jag kommer alltid att vara lite mer paranoid än alla andra, ha svårare att släppa in någon på riktigt och att lita på någon fullt ut. JAJA, behöver inte tänka på det mer än nödvändigt, vill bara inte förtränga det och måsta må dåligt över det senare.

19.15 ska iväg till elin ikväll förresten! vi ska se film. 10 orsaker att hata dig^ haha det var lite roligt, men det kanske bara är jag.som.tycker.det. Just nu är jag riktigt tragisk, sitter och lyssnar på air supply-all out of love. Det är nästan så att jag försöker göra mig själv deppig. Tvinga fram det.
det var allt!!
KYSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0