STRAIGHT FROM THE HEART

^ världens bästa låt! jag börjar alltid gråta då jag hör den! får världens bästa minnen och världens härligaste känsla i kroppen. Det sorgliga är att jag aldrig kommer va så glad som då, eller det kanske jag visst kommer(förhoppningsvis) men inte på samma sätt, det är så jag menar.
På samma sätt som att jag aldrig kommer va så glad som då jag såg fjorton suger för andra gången, och då jag såg motorsågsmassakern och då jag såg mean girls en gång i ursviken och då jag satt på elins golv ochskrev under hennes matta och tänkte att hon skulle se det nån gång då hon var gammal och få massa fina minnen. allt känns olika fast lika bra, ungefär! men samtidigt så kommer det komma fler sånna fina stunder, så brukar jag tänka då jag är ledsen ibland. Att det finns så himla mycke mer att tänka på, bättre saker, finare platser. I alla fall så är det den låten som jag blir gladast av i hela världen, speciellt i slutet!! (som det känns nu, för jag vet att jag brukar säga så rätt ofta. Det är inte lögn! det bara känns så just då) 

Jag hatar att gå och lägga mig sist av alla.. det är jättejobbigt. Jag är så sjukt mörkrädd, fattar inte varför men det är så i alla fall. jag har väl för livlig fantasi eller nått. Nu är det så.. alla har gått och lagt sig utom jag... det är därför det känns så mycket bättre att sova med nån (kom hit kurris?) och för att det är mysigt förståss.

I could start dreamin but it never ends
As long as youre gone we may as well pretend
Ive been dreamin
Straight from the heart

You say its easy but whos to say
That wed be able to keep it this way
But its easier
Straight from the heart

Give it to me straight from the heart
Tell me we can make another start
You know Ill never go
As long as I know
Its comin straight from the heart

Ill see you on the street some other time
And all our words would just fall out of line
I was dreamin
Straight from the heart

Give it to me straight from the heart
Tell me we can make another start
You know Ill never go
As long as I know
Its coming straight from the heart

Give it to me straight from the heart
Tell me we can make one more start
You know Ill never go
As long as I know
Its coming straight from the heart

Kommentarer
Postat av: Malin

Va med i en trovärdighets undersökning och tävla om presentkort för 1000kr på h&m. Gå in på: http://www.gratisshop.se/ep_ref.asp?cid=1275&uid=784436
Tack på förhand! :)

2007-12-02 @ 16:19:47
Postat av: kUrr1_b0y

Jag kommer karra :]

2007-12-03 @ 04:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0