JAG GER UPP, JAG ORKAR INTE BLI BESVIKEN

jag är jävligt ledsen just nu. riktigt ordentligt
vad händer med hela min värld idag? allt är så jävla snett och skevt och åt helvette! dessutom ska ingen festa? nehe? varför inte det då? är det nån som har sabbat allas hjärnor eller?
och varför pratar du inte med mig längre..det är svårt det här, att inte veta nått. jag tänker på dig så himla mycket. vet inte vad jag ska säga, och ännu mindre vad jag ska göra.. det är väl såhär läget är helt enkelt, och då får man göra det bästa av saken! eller hela tiden tänker jag ju inte på dig, mest på kvällen! och då jag ser dig ibland. Då blir jag så glad! jätteglad. kan gå och le i 5 minuter utan att märka det, sen känner jag att det gör lite halvont i kinderna på nått krampaktigt sätt och då slutar jag. Jag vet inte vad som är rätt att göra i den här situationen heller.. jamenar att göra något bara för att få något gjort är ju min specialite.. men just nu känns det tomt. jaja..

Första december idag förresten! pappas födelsedag :) har firat honom hos farmor med ett antal sockerkickar. grattis papi!! ska nog se julkalendern nu också och sen se om jag kanske hittar på något av värde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0