hej..

Haha. det var lite kul. Började med att skriva 5 rader om hur dåligt jag mådde, hur ont mina tår hade och hur stressad jag är. sen läste jag igenom det och förstod att det lät ganska töntigt. Så har jag låtit ett bra tag nu, mer eller mindre. herregud. Ska sätta mig med fysikböckerna nu och göra lika lite nytta som alltid. Fan att det ska vara såhär, och fan att det bara ska va mitt fel, det skulle vara finare med någonting att skylla på.
Igår var en fin kväll, y och e hade lika roligt som vanligt! GRATTIS till elinda som bara har 364 dagar kvar tills 18 medans forrsa seglar iväg redan om en månad. Livet är väl ändå rätt så härligt.


Jag märker inte längre vad som görs
Jag stör mig på ett ljud som inte hörs
Den här stan är klädd i kejsarens nya kläder
Runt omkring
Ingenting


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0