det är väl inga?

Satt och funderade i bilen nyss, eller för ett ganska långt tag sen men ändå. Livet är så jävla härligt, fattar inte varför jag ibland slösar bort större delen av det med att tänka på saker som redan är borta! saker som inte hör hit längre! jag tar upp större delen av utrymmet med det förflutna som jag inte riktigt släppt ännu. fan va fult det känns, för det finns så jävla mycket mer. Har kommit fam till att jag ska försöka släppa allt det där nu (framförallt två grejer) trots att det finns fördelar också, men det kanske inte är så passande att ta upp såhär. Fan vad jag kan bete mig illa ibland, jag gör saker utan att tänka, och även om det är en riktigt dålig ursäkt så måste jag säga som det är.. Man gör sina val, vissa är smartare än andra.
Gårdagen var i alla fall roligast på länge!! YES! synd bara att stini och olli inte kunde dela all glädje med oss, fast dom hade det ju trevligt på annat håll! Känns också jättefint att träffa denne, var väldigt längesen! och om du läser det här så ska du bara veta att jag saknat dig!


haha du lär dig aldrig va? patetiskt som fan att till och med dina kompisar kommer fram till mig och snackar skit om dig! haha det är ju åt helvette faktiskt! snyggt jobbat hörru!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0