cheesburgare

hej hej hej
det känns verkligen att det är lov nu, jag sover dygnet runt och har ont i huvet konstant. dessutom vill jag ha cheesburgare hela tiden.. hela tiden!!!!!!!!!!(fast jag dessutom mår illa hela tiden) då jag vill bli glad tänker jag på cheesburgare, nu gör jag varma mackor och ska se om det kan mätta begäret lite.. hehe nu kanske det låter som att jag har en bulle i ugnen eller nått, vilket jag kanske har men mest troligt så är bara min kropp utmattad och mår bättre av lite smält ost, kött och dressing!mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Sitter och peppar lite allmänt för nyårs som kommer att kosta som det smakar!! jag önskar verkligen att jag hade bätrre hand med pengar, fattar inte hur allt kan spruta iväg så fort. åt just mackorna och dom var dödsgoda. sitter och tänker på bättre tider också, men det är ju inte så långt kvar nu egentligen!! får se det så
iikväll ska jag och mamma se harry potter och fenixorden, hihi

P.S.
den här stan är ju helt full av äckliga jävla cp tjejer, jag menar det! Om dom inte snor din mobil så snor dom din kille! det är sjukt så äckliga och patetiska endel kan vara, fyfan vad jag ser ner på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0