What good is a phone call, mr Anderson, if you are unable to speak.

Första dagen i skolan. Det var ganska spännande, men mycket som vanligt ändå. Lektionerna började direkt! sen hade vi ett 3 timmar långt hål! Satt på waynes och pratade och halvsov. Senså ska jag köpa världens sötaste pannband på indiska, 50% för att det är sweet och 50% för attjag vet att forre vill ha det och för att hon kommer bli sur. Är bara så sjukt irriterad på henne nuförtiden. Trodde det skulle gå över men det blir bara mer och mer hela tiden. Jag lovar att jag stryper mig själv om hon bloggat från turkiet, vågar nästan inte kolla för det är så töntigt. Om du läser detta så ska du veta att jag älskar dig ändå, det är bara nån konstig fas dethär.

Jag och sara delar skåp, vi har vid expeditionen. Världens fulaste ställe! fattar inte varför vi inte bara får ha kvar våra gamla. Men vi ska iaf fixa detdär. Blir nog bra. Jag har ju ett kodlås från förra året, superpraktiskt för sara kommer glömma nyckeln hela tiden, det skulle inte enns ge någonting att hon hade nån från början. Men då vi slutade skolan så låste jag det och nu kommer jag inte ihåg koden!!!! det är riktigt irriterande, har prövat allt! jag var inte smart och tog några speciellla siffror heller, det är bara en konstig ordning på dom, helt orealisktikt och jobbigt. Imorgon är det sovmorgon och falkan! vi slutar kring 12 så det blir perfekt! Solen ska tydligen skina också, hihi. 

Är ganska peppad nu faktiskt, men det är man väl alltid då hjärnan förfallit under sommaren. Ska göra matteläxan och läsa lite fysik på ett tag. Sen måste jag köpa skrivblock och det där jäkla låset. inga konstigheter alls. PUSS



ring då :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0