skit

Är på riktigt konstigt humör. Jag vet inte riktigt vad det beror på men det kommer lite då och då. Idag tror jag att det är av två ganska klara anledningar:
*Det är bara skitjobbig. Då man tror att man har en riktigt klar bild av en person, en självklar bild som inte enns kan krossas av en blåval. Sen så kommer det fram nått som förstör varenda tanke man haft om den personen. snyggt
*Senså är det jobbigt att varenda jävla kanal visar simsons dygnet runt hela tiden. Inte för att jag ogillar programmet, det är en av världens bästa serier men det kommer jag inte tillåtas tycka länge till om det smetas i ansiktet på mig så fort jag sätter på tvn.
pappa har förresten köpt sånnadär foppa skor. han är skitstolt.

Vi ska iaf festa idag!! är väldigt peppad, ska bara försöka få tag i alkohol.
Jag ska klippa mig också. men efter vi har tagit fotot till skolkatalogen, jag ska bara glänsa lite med mina långa lockar
KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0