kjeftoj

Världens varmaste dag, mådde illa hela förmiddagen och det var döden att sitta vid älven. Men jag klagar inte, tvärtom! tycker bara att det är skadat att vi ska behöva vara i skolan då det fortfarande är sommar kvar, den enda tiden på året som det är roligt att enns gå utanför dörren.
Idag åt vi kräftor förresten.
Blev så sugen att jag snattade en i förväg.. skulle just slita av den ena armen då jag såg att den var missbildad. ena klon var större än herr krabbas i svampbobfyrkant och den andra såg bara ut som en liten skrutt. Helt böjd, smal och eländig. Men den smakade underbart ändå. Såklart.
ska vara med min lilla snutteplutt ikväll och imorgon är fredag HAPPYHAPPYHAPPY DAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0