hejsan svejsan

Nu är jag hemma igen. Är rätt så sliten men ren i varje fall! skrubbade bort varenda smula av tåget som jag kunde komma åt. Sendess har jag bara suttit vid datorn, tagit igen den missade tiden eller nått. Resan var iaf underbar! Långholmen var ett riktigt fint ställe och nära till det mesta. Shoppingen var ändlös och timmarna för sömn blev inte många. 10 av 10.
Jag och malin satt och pratade igår, på trappan vid fontänen på hötorget. Det var riktigt mysigt. Men så sa malin en sak som jag inte kunde släppa. Först blev jag arg på henne, eller jag blev bara så paff då hon sa det. Det lät kanske lite elakt, eller jag uppfattade det så. Men det var bara egentligen det som jag tänkt hela tiden men inte fått ut i ord. Det spelar ingen roll vad hon sa, senså kommer jag inte ihåg exakt vad det var heller. Det vilktiga var vad jag kom fram till. Jag skämms jättemycket. Helst av allt skulle jag vilja radera hela skiten. Kunna säga att det aldrig hänt och bara skratta åt tanken. Men det kändes rätt just då, och då måste jag kunna stå för det även fast mina åsikter är totalt omvända nu. Jag borde egentligen vara tacksam för vad jag har lärt  mig. För det är egentligen en hel del.
Ska se beck med elinda ikväll, sen vara med Jens. Kyss på det du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0