men hej världen



HEJ
jag tänkte bara skriva allt jag har på hjärtat. Har packat klart nu, men jag har en svag känsla av att jag glömt något, fast väskan snart kommer att sprängast. Gruvar mig lite inför backen också :( har inte åkt på hur länge som helst blä. Sen får vi de hur det blir på lördag, jag har inte bestämt mig än..........
You could have it all
åt just upp alla vindruvor och nu kommer jag få hur ont i magen som helst :( roligt.
vårat hus håller på att blåsa bort förövrigt.. tror inte det kommer stå kvar när jag kommit tillbaka
och jag blir så less på att jag inte tar mig ur denhär situationen som jag suttit fast i imer än ett år, det går inte framåt, och inte bakåt heller. Bara samma sak hela tiden. har inte ätit godia på 5 dagar nu :$ är skitstolt.
Nu lär det i alla fall inte bli någon dator på ett tag, kommer att ha mycket för mig .
Jag litar inte på dig.
jaja ska se om jag glömt något och svara på smsen, har ungeför 170 ajg måste skicka idag `YEYE
ska skriva lite bättre när jag kommer hem igen , nu känner jag bara stressen. KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0